zaterdag 1 december 2012

Lifestyle │ Drukdrukdrukdruk

Sorrysorry voor mijn weinige gepost de laatste tijd. Ik heb het zó verschrikkelijk druk de laatste tijd dat ik gewoon helemaal niet meer aan bloggen toekom. Surprises, gedichten, kadootjes, school en tentamenweken, alles komt in november/december opzetten. Gelukkig heb ik mijn eerste tentamenweken er weer op zitten, maar helaas gunnen de leraren me geen enkel dagje rust en gaan weer vrolijk weer met het volbombarderen van mijn agenda.

Ik weet nog dat ik in een vorige post over sinterklaas heel vrolijk beweerde dat ik precies wist wat ik wou gaan maken als suprise. Niet dus. Ik moet de surprise voor komende vrijdag afhebben, maar heb nog steeds geen idee wat ik nou moet gaan maken. Stresstressstress dus. Gelukkig ga ik na de sinterklaasstress lekker gourmetten met een paar vriendinnen, iets leuks om naar uit te kijken dus.

Hebben jullie je surprise al af? En hoeveel moest je er maken?
Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Ik vier jammer genoeg geen sinterklaas
    Wel jammer want gourmetten met vriendinnen klinkt heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vieren het niet ;) Kerst is ook 100x leuker haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangezien de meesten bij ons examens hebben rond Sinterklaas hebben we het helaas niet uitgebreid kunnen vieren. Gelukkig is het binnenkort Kerst, waar ik echt al superveel zin in heb! Hopelijk krijg je snel een ideetje voor je surprise, succes!

    Liefs,
    Aurelie

    BeantwoordenVerwijderen