zondag 25 november 2012

Lifestyle │ Kadootjes die het áltijd goed doen


Zou ze dit wel leuk vinden? Stel dat ze hem al heeft. Welke kleur zal ze leuk vinden? Deze vragen spoken elke keer door mijn hoofd als ik door het centrum wandel op jacht naar leuke sinterklaas/verjaardags kado's. Na vele inspiratieloze buien en wanhopige kado's beschouw ik mezelf nu als expert op gebied van kadootjes die het altijd goed doen, moeder, vriendin of vriend, deze kadootjes doen het voor iedereen goed.


1. Chocolade! (of andere soorten lekker snoep)
Geloof me, als je niets weet om te geven doet chocola het áltijd goed (tenzij diegene allergisch is of, in zeldzame gevallen, hij of zij geen chocolade lust, dan is dit dus geen goed idee (no shit sherlock)). Als het niet te duur mag worden werkt Milka etc. prima. Maar als je echt uit wilt pakken ga dan langs een chocolaterie en koop daar wat.





2. Zeg het met bloemen.
Ja dit klinkt ouderwets (is het ook) maar je moet het veraste gezicht van je ouders eens zien als jij aan komt zetten met een mooi bosje bloemen. Voor een vriendin vind ik dit een minder kadootje, hoewel als je als vriend een bosje bloemen aan je vriendin geeft dat wel heel schattig is. Dus op naar de bloemenwinkel zou ik zeggen, laat het leuk inpakken en klaar.





3. Parfum
Een iets duurder kadootje, maar zeker weten dat de jarige hier superblij mee zal zijn! Ga niet met een veelbetekenend gezicht erbij zitten, we willen niet dat ze denkt dat je dit hebt gekocht omdat ze stinkt. (En voor de mannen onder ons, schroom niet om hulp te vragen bij het kopen van parfum, meiden vinden het leuk om parfum te krijgen, maar nog leuker als het ook nog eens lekker ruikt)

4. Shampoo
Nee, niet gewoon een simpel flesje uit de winkel pakken. Pak het groots aan. Elk meisje vind het heerlijk om urenlang in bad te zitten of onder de douche te staan. Geen simpel flesje dus, maar een grootst badpakket zodat ze de komende maanden weer vooruit kunnen. Sponsjes, sopjes, badparels, scrubhandschoenen en bodylotion, ga zo maar door.




Welke kadootjes vinden jullie nou echt leuk om te krijgen?
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig om makeup, verzorgingsproducten en kaarsen te krijgen. Al mijn vrienden weten dat ook omdat ik enorm beautyverslaafd ben haha =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil al die dingen ook wel krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen