zaterdag 3 november 2012

Fashion │ Kerstjurkjes

Het lijkt nog even te duren, maar voordat je het weet ligt er weer oerhollandse moddersneeuw op het fietspad en ploeteren we weer in onze dikke winterkleding door de ijskoude wind. Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan Nederlandse winters. Winters zijn alleen leuk als er 2 meter (mooie witte) sneeuw ligt (sneeuwvrij (: ) en je lekker op de bank kan kruipen in een warme trui met joggingbroek en een beker warme chocolademelk met slagroom. Helaas is de kans daarop erg klein in ons regenachtige landje. Onze winters bestaan uit moddersneeuw, temperaturen net ietsje onder nul, zodat het precies koud genoeg is om te bevriezen op de fiets maar niet koud genoeg om te kunnen schaatsen. Gelukkig zie ik dan een klein lichtpuntje in deze koude, modderige periode; namelijk feestdagen!


Sinterklaas, kerst en oud & nieuw, ja, qua feestdagen is de winter echt mijn favoriete periode. Niet alleen om de gezellige kerstdiners, kadootjes of die heerlijke dennengeur die in huis hangt, nee, vooral om de leuke jurkjes die dan weer in de winkel hangen!
Ik heb een paar leuke jurkjes gevonden die ik graag met jullie wil delen:

1. Ik vind deze echt supermooi. Lekker simpel zwart met mooie schouders. Dit jurkje komt van eBay, dus ik heb geen idee of hij mij wel zou passen. Hij is gelukkig wel lekker budgetproof :)
Link: eBay
Prijs: €8,62


2. Dit jurkje komt van de H&M. Ik vind de kanten details die erop zitten echt prachtig.
Link: H&M
Prijs: €19,95
















3. Oehh. It's shinyyy, en veel te duur. Ik vind dit soort glitterjurkjes echt fantastisch hoewel ik er zelf nooit in zou durven te lopen.
Link: nelly.com
Prijs: €349.95










4. Ja ik hou van zwarte kerstjurkjes, vandaar dat ze bijna allemaal zwart zijn. Maar kijk eens hoe mooi ze allemaal zijn. Het liefst vier ik gewoon 4 keer per jaar kerst en kan ik gewoon 4 verschillende jurkjes kopen. Deze komt ook van nelly.com, dit keer iets betaalbaarder.
Link: nelly.com
Prijs: €64,95










5. Ik vind dit model ook prachtig, alleen vind ik nude-kleuren me niet mooi staan, maar het is en blijft een prachtig jurkje.
Link: nelly.com
Prijs: €49,95










Hebben jullie al een idee over je kerstkleren?

Liefs,






3 opmerkingen:

  1. je hebt een leuke blog! ik volg je, wil je terug volgen?
    en zou je misschien mee willen doen aan mijn give-away? :)

    liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whut die ene is gaaf! Maarja, 350 euro.. Haha dat zou ik echt nooit aan 1 kledingstuk uitgeven. De rest is wel erg leuk en betaalbaar, misschien moet ik ook eens op zoek naar een leuk kerstjurkje...

    BeantwoordenVerwijderen