dinsdag 13 november 2012

Beauty │ Catrice Swatch #240

Deel 2 van mijn Catrice Swatches! Deze keer dus #240 Sold Out For Ever. Om eerlijk te zijn viel deze kleur me een beetje tegen, maar ik denk dat je er met wat leuke topcoats er hele leuke dingen mee maken. Mijn planning van vandaag viel een beetje in het water dus moest ik de foto met de flitser maken, waardoor de foto's niet zo mooi zijn geworden. Nu kan ik net als de vorige swatch een heel verhaal houden over het potje en het kwastje (die weer zo dik was) maar dat kunnen jullie lekker in mijn vorige post lezen.
 Zoals ik al zei viel de kleur me een beetje tegen, hij had van mij wel iets meer 'wauw' factor mogen hebben. Ook dekt deze niet zo goed waardoor 3x lakken echt niet overdreven is, ik had eigenlijk een iets betere dekking verwacht van Catrice, een kleine tegenvaller dus. Ach, in de lente vind ik vast wel een manier om dit kleurtje leuk te combineren. Een beetje miskoop dus helaas.

Wat is jullie favoriete merk nagellak?
Liefs,





3 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete nagellak merk is NYX en Catrice, dit is ook echt een prachtig kleurtje! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook nog eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie kleur, ik ben verslaafd aan catrice nagellakjes, maar moet nu van mezelf eerst alle oude opmaken voordat ik weer nieuwe mag kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the Colour, so cool!!! Greetings Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen