dinsdag 6 november 2012

New-In │ Geneva horloge


Zoals ik al eerder heb gepost ben ik een enorme fan van eBay. Je kunt duizenden leuke, schattige accessoires kopen voor heel weinig geld. We zijn inmiddels een week verder na mijn Besteld │ eBay post en ik heb al heel wat spulletjes binnen. Ik wacht alleen nog op een lensbakje en kettinkje. Vandaag kreeg ik dus het horloge binnen waar ik heel erg naar uitkeek. Ik was heel erg benieuwd naar de kwaliteit van het horloge, want voor €3,- verwachtte ik eigenlijk niet heel veel. Tot nu toe, ik draag hem nu ongeveer een uur, is hij nog heel en nog niet van mijn arm gevallen ofzo, dat is volgensmij een goed teken.


Het bandje zit echt heerlijk en is heel zacht en flexibel. Omdat ik hele dunne polsen heb was ik bang dat hij me niet zou passen, maar op het kleinste gaatje past hij me precies :) Volgensmij hoort er ook nog een soort stopwatch op te zitten omdat ik een paar knopjes kan indrukken, maar die doet het niet. Ach, voor €3,- vind ik het prima als de wijzerplaat het maar wel doet. En kijk eens naar die kleur en rose gouden details, ik vind hem echt prettyy :) Klik hier om mijn horloge ook te bestellen!


Tot nu toe vind ik dit Geneva horloge een zeer geslaagde aankoop, misschien dat ik er nog wel een kleurtje bijkoop, eerst maar eens even zien hoe lang hij het volhoud! Wat vinden jullie van dit horloge? 
Liefs,








2 opmerkingen: