donderdag 8 november 2012

Coming up │ Catrice Swatches!

Ik sprong bijna een gat in de lucht toen ik deze week het kruidvatfoldertje opensloeg; catrice nagellak is weer in de aanbieding! Catrice is mijn favoriete merk qua nagellak omdat ze hele mooie kleurtjes hebben, goede kwaliteit is en nog goedkoop ook! Ik wou al een tijdje wat nieuwe nagellakjes hebben, dus dit leek me een uitgelezen kans. Ik heb me ingehouden en maar 4 lakjes meegenomen, helaas 2 waar ik niet zo heel enthousiast over was omdat ik liever een paar anderen mee had genomen maar die waren uitverkocht :(

Deze 4 kleurtjes heb ik mee naar huis genomen, binnenkort zal ik van ze allemaal een swatch maken.


Deze 4 kleurtjes heb ik gehaald:
  • 240 Sold Out For Ever
  • 030 Meet Me At Coral Island
  • 070 Caught On The Red Carpet
  • 790 The Pinky And The Brain


Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ik heb de donkerrode ook, heb hem nu op, supermooi is die!
    http://oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Caught On The Red Carpet heb ik ook & die is praaaachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oew. Die kleurtjes zijn allemaal echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen