maandag 12 november 2012

Review │ Kruidvat BB Cream

Een paar dagen geleden had ik gezegd dat ik nog een keer de Garnier BB Cream voor een gemengde tot vette huid wou kopen, omdat de BB Cream voor een normale huid me niet beviel. Eergisteren was ik in de kruidvat (ja ik kom bijna dagelijks in de kruidvat) met het idee om de BB Cream voor een gemengde tot vette huid te kopen omdat die in de aanbieding was, totdat mijn oog op deze BB Cream van de kruidvat viel, die toevallig ook in de aanbieding was. Omdat de kruidvat-versie goedkoper was heb ik besloten om die mee te nemen en te reviewen.

Volgens het doosje waar de tube inzat zou ik na het gebruiken dezelfde dingen zien die Garnier BB Cream ook beloofde:
  • Egale huid zonder lijntjes
  • Stralende huid
  • Een gehydrateerde huid
  • UV bescherming SPF 15
Net als de BB Cream van Garnier leek me dit ook iets te mooi om waar te zijn, helemaal omdat de kruidvat-versie maar €2,99 kost (in de aanbieding, normaal €4,99)

 De tube is niet heel erg bijzonder zoals jullie op de bovenste foto zien, gewoon een typische kruidvat verpakking.  De creme is heel erg dun en smeert fijn uit, je hebt maar een heel klein beetje nodig om je hele gezicht te doen. Hij dekt niet heel erg goed, maar wel voldoende om kleine rode vlekjes weg te werken en je gezicht een iets gezondere glans te geven. Ik vind hem top! Inmiddels heb ik deze creme dan ook in mijn ochtend routine ingepland en draag ik hem trouw elke dag. In tegenstelling tot de Garnier BB Cream vind ik deze kleur veel beter bij mijn huid passen, ik heb geen absurd raar bruin hoofd meer, maar wel een mooi tintje. Deze foundation is naar mijn idee stukken beter dan de Garnier BB Cream, ik ga er niet van glimmen en hij ruikt ook nog eens superlekker! Zeker weten dat ik deze blijf kopen!


Welke foundation/BB Cream gebruiken jullie?
Liefs,


3 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er goed uit! Ik was er al benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze toevallig gisteren ook gekocht, vind hem echt fijn! Echt heel fijn dat er nu ook een budget bb is =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk je dat hij ook goed is voor een zeer vette huid? Want ik vind echt nergens een foundation, dagcreme, etc. die een extreem vette huid mat krijgt!

    mauranneblog.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen