woensdag 14 november 2012

New-In │ Wallet!

Rara, wat ik weer heb besteld? Ja, dit is mijn zoveelste pakketje dat uit China naar me toe komt maar ik kan gewoon niet stoppen met kopen, er zijn zooooveel leuke dingen te koop! Deze keer is het mijn nieuwe portemonnee, die ik 2 weken geleden had besteld en nu dus al binnen is :) (ja, 2 weken is behoorlijk snel in eBay-begrippen). Ik vind hem zo mooi dat ik het wel even de moeite waard vond om hem hier te showen. Dus, TADAAA:


Ik zat eerst nog te twijfelen tussen een roze en deze babyblauwe, uiteindelijk heb ik deze dus besteld en ik ben er superblij mee. Er is geen speciale ruimte voor briefgeld etc, maar het muntgeldvakje (als dat een woord is) is behoorlijk groot dus daar past het ook wel in. Op de foto hieronder kun je zien dat er 3 vakjes inzitten voor de miljoenen pasjes die ik heb, ik heb nog niet gepast maar ik ben bang dat ik wat pasjes thuis moet laten als ik met de portemonnee op stap ga. Maar, het grote pluspunt waar ik hem voor gekocht heb, er zit een superhandig mobielvakje in. Het vakje is wat te groot voor mijn mobiel (Galaxy Gio) maar daardoor kun je hem er makkelijk indoen en uithalen. De bovenkant van het mobielvakje is open, waardoor je je oordopjes er gewoon aan kan laten als je je mobiel in de portemonnee hebt zitten.
Om deze portemonnee ook te bestellen (of in een andere kleur) klik dan hier.


Dat kleine roze stukje onderin de portemonnee is het mobielvakje
 En, wat vinden jullie van mijn nieuwe portemonnee?
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel leuk! Maar twijfel een beetje. Als ik die portemonnee kwijt raak, ben ik meteen alles kwijt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!
    liefs
    http://itsannikaphotography.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je toevallig nog van welke verkoper je deze hebt? Ik had er ook eentje bestelt maar de rits was heel kort.

    BeantwoordenVerwijderen