maandag 5 november 2012

Lifestyle │ Before I die

Before I die, I want to... Je bent vast en zeker al wel een paar van dit soort plaatjes tegengekomen op internet. Ik vind het idee achter deze plaatjes echt heel erg mooi, je probeert het leven zo mooi en leuk mogelijk te maken door zoveel mogelijk leuke/gekke dingen te doen. Ik ben echt van plan een lijstje met deze dingen te maken en ze vervolgens 1 voor 1 af te gaan, totdat ik naar mijn idee mijn leven volledig heb 'benut'. Het klinkt misschien raar maar ik ben bang dat mijn leven anders veel te saai word en ik later spijt krijg van dingen die ik nu niet doe. Je moet niet denken dat ik nu met een soort YOLO instelling door het leven ga, er zit (naar mijn idee) een groot verschil tussen een YOLO instelling en de gedachte om zoveel mogelijk uit je leven te halen. Hier een paar dingen die in mijn top 10 staan van dingen die ik sowieso nog eens ga doen:

Wat vinden jullie van dit hele Before I die idee? En wat zouden jullie nou echt nog willen doen?
Liefs,


1 opmerking: