dinsdag 20 november 2012

Besteld │ eBay #2

Ja, #2 alweer van mijn eBay aankopen, ik kon me echt niet meer inhouden, maar gelukkig heb ik dit keer niet zo heel veel gekocht!

1. 24 paar oorbellenhouder. Waarom ik deze gekocht heb? Geen idee eigenlijk, ik heb een bakje waar ik alle oorbellen in heb liggen die ik prima vind werken, en waarschijnlijk hang ik mijn oorbellen toch niet weer terug in het rekje. Maar ach, hij staat mooi op mijn kamer, en voor dat geld..
Prijs: €0.82
Klik hier om hem ook te kopen

2. Superschattige zilveren hartjesoorbellen. Om mijn oorbellenhouder op te vullen :)
Prijs: €0,82
Klik hier om hem ook te kopen

3. EOS Lip Balm. Dit schijnt een hele speciale superlekkere lip balm te zijn. Stiekem had ik er nog nooit van gehoord, maar aangezien de smaken zo lekker klonken heb ik er maar eentje besteld. Honeysuckle honeydew. Als hij bevalt bestel ik Strawberry Sorbet er ook nog bij!
Prijs: €3,90
Klik hier om hem ook te kopen

4. Oordopjes! Ja, ze zijn roze en hebben een smiley op de achterkant. I like themmm. Ben echt benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien ze nog geen euro kosten.
Prijs: €0,82
Klik hier om hem ook te kopen

5. Een superschattige panda-USB stick :) Ik raak mijn usb-sticks altijd kwijt, dus er 1 op voorraad hebben kan geen kwaad lijkt me.
Prijs: €2,60
Klik hier om hem ook te kopen


En als laatste nog even 1 dingetje, die ik net even heel snel bestel:

Een haardonut! Ik vind ze hier zo overdreven duur, dus heb ik er maar eentje van eBay gehaald :)
Prijs: €0,82
Klik hier om hem ook te kopen













Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
Liefs,

3 opmerkingen: