donderdag 8 november 2012

Review | Essence Mattifieng creme


Een paar weken geleden waren de Essence My Skin creme en facewashes in de aanbieding, dus heb ik een facewash en creme mee naar huis genomen om te kijken of het wat was. En om eerlijk te zijn, hele goedkope cremepjes kan ik gewoon niet laten liggen, dus de keuze was snel gemaakt en voor €3,- kon ik de facewash en creme mee naar huis nemen.


Ik vind de verpakkingen van de Essence My Skin lijn echt heel schattig, het zijn leuke kleine potjes of tubes die vrolijk zijn versierd. Omdat ik een nogal vette huid hebt die vaak glimt heb ik gekozen voor de Mattifying creme in de hoop dat ik er iets minder door zou gaan glimmen.
De creme is een beetje paars/roze achtig zou ik haast zeggen, er zit een roze gloed doorheen. Het is hele fijne creme die je makkelijk uitsmeert, je hebt daardoor ook maar heel weinig nodig om je hele gezicht te doen.


Of het echt werkt? Ik vind van wel, naar mijn idee glimt mijn huid een stuk minder en voelt mijn gezicht ook een stuk zachter aan. De geur vind ik iets minder, hij ruikt naar bosbessen met een soort chemische geur erdoorheen. Op het bakje staat dat je het 2 x per dag moet opsmeren, maar ik ben lekker lui en doe het alleen elke ochtend en nog vind ik het resultaat top. Ik zou zeggen een geslaagde aankoop, en zeker een creme die ik blijf gebruiken, totdat  er een andere betere of goedkopere creme op de markt komt.

Pluspunten: 
  • Vrolijke verpakking
  • Goed uitsmeerbare creme
  • Je hebt maar heel weinig nodig
  • Creme heeft een leuk kleurtje
  • Goedkoop
Minpunten:
  • Geur vind ik iets te chemisch, maar dat is mijn mening natuurlijk
  • De Essence My Skin lijn is alleen in de kruidvat te koop
En, heb ik jullie overtuigd om deze creme te kopen? Wat voor dagcreme gebruiken jullie?
Liefs,







3 opmerkingen:

  1. Hmm, geur vind ik toch wel belangrijk. Wel goeie review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb zelf ook een vette huid, dus ik kan hem denk ik wel gebruiken. Ik ga hem ook een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh klinkt interessant,
    ik prefereer toch wel echt een tube!

    BeantwoordenVerwijderen