zondag 4 november 2012

Beauty │ Braids!

Ja. Deze post gaat over vlechten. Ik hou echt van vlechten. Ze zijn snel en makkelijk te maken en zien er ook nog eens superleuk uit. Ik ben helaas geen vlechtenexpert en kom dan ook niet verder dan een visgraatvlecht en een watervalvlecht als ik een beetje geluk heb. Het lijkt me superleuk om goed te  kunnen vlechten, alleen heb ik er het geduld niet voor. Achja, ik kan altijd lekker dromerig blijven kijken naar al die mooie kunstwerkjes die je op internet kunt vinden:
Sorry voor de kleine post, maar mijn schoolboeken roepen me, hoera voor tentamenweken..
Hebben jullie vaak vlechten in? En wat voor stijl vinden jullie het leukst?
Liefs,


3 opmerkingen:

  1. De vlechten op die foto's zijn echt leuk! Helaas heb ik nog te kort haar om te vlechten, ach we blijven 'sparen'..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gekozen foto's

    Mijn favorite vlecht en de gene die ik het meeste draag is een messy en niet zo strakke fishtail braid ;D

    BeantwoordenVerwijderen