zaterdag 10 november 2012

Beauty │ Catrice Swatch #070

 Hier is hij dan, de eerst swatch van mijn catrice nagellak! Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen heb ik gisteren 4 catrice nagellakjes meegenomen van de kruidvat en die wil ik hier even showen door middel van een swatch. Vandaag is nummer 1 aan de beurt: 070 Caught On The Red Carpet.
Ik ben een enorme fan van catrice nagellakjes, het is goedkoop, van goede kwaliteit en er zijn vele leuke kleurtjes te vinden. Dit kleurtje wou ik al een tijdje hebben en ik ben dus ook superblij dat ik hem eindelijk in huis heb.


Mijn eerste pluspunt van catrice vind ik altijd de potjes, ze liggen fijn in de hand en ik vind de vorm gewoon leuk. Iets minder vond ik het kwastje, ik vind hem iets te groot en lomp, hoewel je wel heel snel klaar bent met lakken ben ik een stuk slordiger met zo'n groot kwastje. De kwaliteit vind ik bij elke nagellak van catrice hetzelfde, super. Voor die €2,60 kun je natuurlijk geen superkwaliteit verwachten, maar de prijs/kwaliteit verhouding vind ik heel goed.

Op mijn verlanglijstje staat al een hele tijd bordeauxrode nagellak hebben voor de herfst en winter, ik hoopte dat deze die rol zou kunnen vervullen, maar daar vind ik hem iets te fel rood voor, in de wat donkere foto hieronder vind ik de kleur wel mooi, maar in het licht word hij me iets te fel om nog bordeauxrood te zijn. Misschien dat een derde laagje daar verandering in gaat brengen, dat moet ik nog even uitproberen. Jammer dat hij niet bordeauxrood is, maar ondanks dat vind ik de kleur nog steeds heel erg mooi.



Wat vinden jullie van deze kleur? En wat is jou favo herstkleurtje?
Liefs,

Ps: Wat vinden jullie van mijn nieuwe header?



3 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook. Echt mijn favoriete herfstkleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur. Wat heb je een leuke blog! Jammer dat je geen bloglovin hebt anders was ik je zeker gaan volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie kleur, past perfect bij de herfst. Vind hem ook erg leuk voor kerst, wat glitter eroverheen en je hebt opvallende, maar toch elegante nagels:)

    Je header ziet er trouwens goed uit, ik zou de letters van je blog (psdaretodream.blogspot.nl) iets groter maken. Dan valt dat ook iets meer op, want nu zie je het bijna niet. Voor de rest vind ik hem echt vet!

    Ik volg je nu via GFC.

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen